+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Evropská legislativa je pro Apple oříšek. Společnost nově nabízí zemím Evropské unie možnost vrácení peněz za obsah nakoupený na iTunes, App Store a iBook. Ke změně došlo kvůli nové směrnici EU o právech spotřebitelů.
V případě, že nejste se službami zakoupenými přes online služby společnosti Apple spokojeni, máte možnost do 14 dnů od koupi požádat o zrušení nákupu a vrácení peněz.
Podle nové směrnice EU o právech spotřebitelů se na veškeré zboží nebo službu zakoupenou v rámci Evropského hospodářského prostoru vztahuje možnost vrácení zboží nebo zrušení služby bez udání důvodu.
Směrnice EU je platná od června roku 2014. Apple se jí začal řídit na konci loňského roku.
Pokud zakoupíte produkt, se kterým nebudete spokojeni, klikněte v iTunes na položku Nastavení a vyberte možnost „Nahlásit problém“. Program vás přesměruje na stránku, kde budete mít možnost volby mezi několika tlačítky. Zvolte „Chci zrušit tento nákup“.
Apple ještě nemá vychytané všechny mouchy nového nastavení, ale v případě, že byste zkoušeli nakupovat a vracet aplikace příliš často, budete upozorněni, že s nákupem další aplikace ztrácíte právo na uplatnění jejího vrácení v 15 denní lhůtě.
29. 1. 2015
Britská spotřebitelská skupina Which? Připravuje žalobu proti společnosti Apple. Ten prý se svou službou iCloud...
22. 11. 2024
Apple koupil 20% podíl ve společnosti Globalstar. Zároveň investuje do zlepšení satelitní infrastruktury, kterou...
15. 11. 2024
Moskevský soud uložil Applu pokutu 866 tisíc korun za to, že odmítl odstranit dva podcasty, které obsahovaly...
11. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...