+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Předvánoční období je jedno z nejrušnějších, co se nakupování týče. Své o tom vědí i internetové obchody, ve kterých Češi letos utratili 52 miliard korun, tedy o 16 % více než loni.
Nejsilnější týden pro on-line prodej bylo 9. – 15. prosince, během kterého lidé utratili 5,5 miliardy korun. Nejsilnějším dnem pak bylo pondělí 16. prosince, kdy Češi nakoupili zboží za 1,2 miliardy korun.
„Také v roce 2019 dosáhla česká e-commerce před Vánoci rekordních výsledků. Obraty podle našich dat vzrostly o 16 procent oproti loňskému roku, což hodnotíme jednoznačně jako úspěch. Od roku 2015 se pak hodnota zboží prodaného on-line zdvojnásobila,” uvedl ČTK výkonný ředitel asociace Jan Vetyška.
Podle něj se e-shopy ani dopravci letos nepotýkaly s žádnými většími komplikacemi, a tak dárky stihly dorazit pod stromeček včas.
I když je teď už po Vánocích, obchody budou mít stále plné ruce práce. Většina z nich totiž spustila povánoční slevy a očekává, že během nich lidé využijí peníze, které dostali jako vánoční dárek.
„Internetové obchody spustí zvýhodněné nabídky nejpozději na začátku nového roku, aby si vytvořily skladové kapacity pro nové sezonní zboží,” doplnil Vetyška.
2. 1. 2020
Vodafone doručil 20 tisíc zásilek ve vratných obalech. NEKOnečné BOXy mají neutrální uhlíkovou stopu už po šestém...
11. 4. 2025
dTest varuje před službami, které se prezentují jednorázovým poplatkem, ale následně strhávají měsíční platby. Jak...
3. 4. 2025
Německá softwarová společnost SAP překonala Novo Nordisk a stala se nejhodnotnější firmou Evropy. Pomohl jí růst...
29. 3. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...