+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Předvánoční období je jedno z nejrušnějších, co se nakupování týče. Své o tom vědí i internetové obchody, ve kterých Češi letos utratili 52 miliard korun, tedy o 16 % více než loni.
Nejsilnější týden pro on-line prodej bylo 9. – 15. prosince, během kterého lidé utratili 5,5 miliardy korun. Nejsilnějším dnem pak bylo pondělí 16. prosince, kdy Češi nakoupili zboží za 1,2 miliardy korun.
„Také v roce 2019 dosáhla česká e-commerce před Vánoci rekordních výsledků. Obraty podle našich dat vzrostly o 16 procent oproti loňskému roku, což hodnotíme jednoznačně jako úspěch. Od roku 2015 se pak hodnota zboží prodaného on-line zdvojnásobila,” uvedl ČTK výkonný ředitel asociace Jan Vetyška.
Podle něj se e-shopy ani dopravci letos nepotýkaly s žádnými většími komplikacemi, a tak dárky stihly dorazit pod stromeček včas.
I když je teď už po Vánocích, obchody budou mít stále plné ruce práce. Většina z nich totiž spustila povánoční slevy a očekává, že během nich lidé využijí peníze, které dostali jako vánoční dárek.
„Internetové obchody spustí zvýhodněné nabídky nejpozději na začátku nového roku, aby si vytvořily skladové kapacity pro nové sezonní zboží,” doplnil Vetyška.
2. 1. 2020
Návštěvníkovi chrámu v Indii při přispívání do boxu s dary omylem spadl telefon. Chrám mu ho odmítl vrátit, protože...
7. 1. 2025
Indická firma vyvinula humanoidního AI robota, který pomáhá při interaktivním učení a zvládne odpovědět na náročné...
6. 1. 2025
Jaká témata vás v roce 2024 nejvíc zajímala? A které články u vás vzbudily největší ohlasy? Podívejte se na seznam...
4. 1. 2025
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
Vodafone si v rámci Black Friday připravil exkluzivní nabídku na neomezené tarify. Od 29. listopadu do 1. prosince...
The Washington Post spustil dalšího AI chatbota. Jmenuje se Ask The Post AI a odpoví na dotazy uživatelů na základě...