Úvod > Články > Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce posuzovala stížnost na O2!

Česká obchodní inspekce obdržela stížnost na Telefónicu O2 a údaje uvedené v propagaci tarifu na jejich webových stránkách. Předmětem stížnosti byly informace uvedené na webu operátora propagující neomezené SMS do O2. Počet SMS ve skutečnosti O2 omezuje.

Telefónica ale potrestána nebude. A to i přes to že podle vyjádření inspekce není informace uvedená na webu pravdivá. Jako vysvětlení inspekce uvedla, že informaci nelze považovat za podstatně ovlivňující spotřebitele v rozhodnutí. Při počtu 2500 sms zpráv vychází na den téměř 360 zpráv, což posoudila za dostatečný počet pro běžného spotřebitele a označila ho za prakticky nevyčerpatelný.

Telefónica již dříve vysvětlila, že se omezení vztahuje pouze pro případ zneužití služby. Zákazníky s běžným chováním do limitu 10 000 SMS nebude nijak zpoplatňovat. Limit u předplacené karty je nastaven na 2500 SMS:

16. 10. 2012

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Britští lékaři používají AI pro odhalování rakoviny kůže

 

Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.

Zobrazit celý článek

Vodafone představil nový set-top box Vodafone TV Play se špičkovými integrovanými reproduktory

 

Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...

Zobrazit celý článek

OpenAI vytvořila AI model pro kreativním psaní

 

OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...

Zobrazit celý článek