+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Děsíte se nekonečných front na poště? Vyhýbáte se návštěvě poboček, co to jen jde? Česká pošta se nyní rozhodla vylepšit svůj servis a využít při tom nejnovější technologie.
Česká pošta má už dlouhá léta problém s nedostatkem zaměstnanců, a to se rozhodla vyřešit automatizací přepážek. Na nich budete moci rychle vyřídit některé úkony i bez toho, abyste přišli do kontaktu s pošťákem.
„Automatizované prvky ve službách se stávající běžnou součástí dennodenního života. V hypermarketu se již nikdo nepozastavuje nad tím, že svůj nákup uhradí bez fyzické přítomnosti pokladní,“ uvedl obchodní ředitel České pošty Martin Vránek.
V interaktivním kiosku můžete podávat dopisy i balíky, podat žádost o zřízení služby SIPO nebo požádat o vydání zákaznické karty.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete se přes video spojit se vzdáleným pošťákem. Ti budou moci z jednoho místa obsluhovat více poboček a ušetří tak mnoho pracovních pozic.
Po zavedení terminálů pro platbu kartou do všech poboček je to další krok k modernizaci České pošty.
13. 9. 2019
Návštěvníkovi chrámu v Indii při přispívání do boxu s dary omylem spadl telefon. Chrám mu ho odmítl vrátit, protože...
7. 1. 2025
Indická firma vyvinula humanoidního AI robota, který pomáhá při interaktivním učení a zvládne odpovědět na náročné...
6. 1. 2025
Jaká témata vás v roce 2024 nejvíc zajímala? A které články u vás vzbudily největší ohlasy? Podívejte se na seznam...
4. 1. 2025
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
Vodafone si v rámci Black Friday připravil exkluzivní nabídku na neomezené tarify. Od 29. listopadu do 1. prosince...
The Washington Post spustil dalšího AI chatbota. Jmenuje se Ask The Post AI a odpoví na dotazy uživatelů na základě...