+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Děsíte se nekonečných front na poště? Vyhýbáte se návštěvě poboček, co to jen jde? Česká pošta se nyní rozhodla vylepšit svůj servis a využít při tom nejnovější technologie.
Česká pošta má už dlouhá léta problém s nedostatkem zaměstnanců, a to se rozhodla vyřešit automatizací přepážek. Na nich budete moci rychle vyřídit některé úkony i bez toho, abyste přišli do kontaktu s pošťákem.
„Automatizované prvky ve službách se stávající běžnou součástí dennodenního života. V hypermarketu se již nikdo nepozastavuje nad tím, že svůj nákup uhradí bez fyzické přítomnosti pokladní,“ uvedl obchodní ředitel České pošty Martin Vránek.
V interaktivním kiosku můžete podávat dopisy i balíky, podat žádost o zřízení služby SIPO nebo požádat o vydání zákaznické karty.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete se přes video spojit se vzdáleným pošťákem. Ti budou moci z jednoho místa obsluhovat více poboček a ušetří tak mnoho pracovních pozic.
Po zavedení terminálů pro platbu kartou do všech poboček je to další krok k modernizaci České pošty.
13. 9. 2019
Vodafone doručil 20 tisíc zásilek ve vratných obalech. NEKOnečné BOXy mají neutrální uhlíkovou stopu už po šestém...
11. 4. 2025
dTest varuje před službami, které se prezentují jednorázovým poplatkem, ale následně strhávají měsíční platby. Jak...
3. 4. 2025
Německá softwarová společnost SAP překonala Novo Nordisk a stala se nejhodnotnější firmou Evropy. Pomohl jí růst...
29. 3. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...