Úvod > Články > ČTK: Stížností na operátory ubylo

ČTK: Stížností na operátory ubylo

Operátoři automaticky prodlužovali smlouvy nebo si účtovali nesmyslné částky jako pokuty. V posledním čtvrtletí bylo ale stížností o pětinu méně. Informoval o tom ČTÚ.

ČTK: Stížností na operátory ubylo

"Účastníci poukazovali na to, že místo ukončení smlouvy jim tato byla operátorem prodloužena, nebo že jim byla vystavena pokuta za předčasné ukončení smlouvy v nesprávné výši, nebo dokonce pokuta za předčasné ukončení smlouvy z důvodu jednostranné změny smlouvy," informoval v tiskové zprávě ČTÚ.

A pokračoval: “Objevily se i stížnosti na navýšení ceny služeb po podané výpovědi v rámci běžící výpovědní doby, nebo například nedodržení zákonem stanovené výpovědní doby o maximální délce 30 dnů.”

Nejvíc stížností pak lidé měli na O2, následoval Vodafone a až jako třetí byl T-Mobile.

19. 3. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Apple příští rok zavede identifikaci firemních čísel

 

Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...

Zobrazit celý článek

Služba Tap to Pay od Applu je nově dostupná i v Česku

 

Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...

Zobrazit celý článek

Po Vodafonu i O2, české operátory postihl výpadek

 

Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...

Zobrazit celý článek