+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) za první čtvrtletí roku 2017 eviduje další stížnosti na společnost O2 a její uzavírání smluv na pobočkách.
ČTÚ za první čtvrtletí letošního roku celkem eviduje 1 845 stížností a dotazů, z toho 435 směřovalo právě na služby společnosti O2.
Lidé, kteří si stěžují, uvádějí, že jim nejčastěji v rámci vyřizování jiné záležitosti byla předložena listina, jejímž podpisem se zavázali k využívání služeb, které původně nepožadovali a nebyli o nich ze strany zaměstnanců O2 ani řádně informováni.
ČTÚ v konkrétních případech prošetřuje, zda nemohlo tímto jednáním dojít k zakázanému užití nekalé obchodní praktiky. ČTÚ v této souvislosti doporučuje spotřebitelům, aby věnovali zvýšenou pozornost listinám, které podepisují.
Dále úřad i nadále evidoval stížnosti na aktivování tarifu a zařazení do pilotního programu O2 PředplaDENka. Právě kvůli kauze s PředplaDENkou udělil ČTÚ pokutu ve výši dva miliony korun, proti rozhodnutí se však operátor hodlá odvolávat.
26. 5. 2017
O2 chystá změny ve svém portfoliu. 10. března spustí kromě Oneplay také vylepšené tarify NEO a kombinované balíčky...
6. 3. 2025
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
26. 2. 2025
Data operátora O2 odhalila, že během letošních svátků Češi hromadně opouštěli velká města. Z Prahy a Brna odjela...
3. 1. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...