+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) za první čtvrtletí roku 2017 eviduje další stížnosti na společnost O2 a její uzavírání smluv na pobočkách.
ČTÚ za první čtvrtletí letošního roku celkem eviduje 1 845 stížností a dotazů, z toho 435 směřovalo právě na služby společnosti O2.
Lidé, kteří si stěžují, uvádějí, že jim nejčastěji v rámci vyřizování jiné záležitosti byla předložena listina, jejímž podpisem se zavázali k využívání služeb, které původně nepožadovali a nebyli o nich ze strany zaměstnanců O2 ani řádně informováni.
ČTÚ v konkrétních případech prošetřuje, zda nemohlo tímto jednáním dojít k zakázanému užití nekalé obchodní praktiky. ČTÚ v této souvislosti doporučuje spotřebitelům, aby věnovali zvýšenou pozornost listinám, které podepisují.
Dále úřad i nadále evidoval stížnosti na aktivování tarifu a zařazení do pilotního programu O2 PředplaDENka. Právě kvůli kauze s PředplaDENkou udělil ČTÚ pokutu ve výši dva miliony korun, proti rozhodnutí se však operátor hodlá odvolávat.
26. 5. 2017
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...
18. 10. 2024
Společnost CETIN představila prototyp nové mobilní základnové stanice (BTS) v dodávce. Tato rychlá a efektivní...
14. 8. 2024
Nadace O2 představila novou interaktivní on-line hru NetKnights. Naučí vás základy bezpečného chování na internetu...
29. 7. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...