Úvod > Články > Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Společnost Walt Disney začala využívat umělou inteligenci v rámci nového reklamního nástroje, který pomůže značkám přizpůsobit jejich reklamy náladě konkrétních scén ve filmu nebo seriálu.

Disney začal využívat umělou inteligenci k cílení reklamy

Disney's Magic Words, jak společnost nástroj nazvala, přináší novou formu kontextové reklamy pro streamovací služby Disney+ a Hulu. Využívá kombinaci umělé inteligence a strojového učení k analýze a označování scén napříč knihovnou, přičemž identifikuje obsah, značky, obrázky a náladu.

Inzerenti mohou tyto popisné značky, známé jako metadata, využít k identifikaci konkrétní scény nebo nálady a následně přizpůsobit sdělení tak, aby odpovídala.

"To znamená, že opouštíme široké demografické skupiny (demografie) a kupujeme si specifické publikum. Magic Words mě doslova dokážou spojit s emocemi spotřebitele. A to pro nás skutečně mění pravidla hry," uvedl Geoffrey Calabrese, investiční ředitel společnosti Omnicom Media Group. Společnost Omnicom je jednou ze šesti světových reklamních společností, které se účastní raného beta testu tohoto nástroje.

Rita Ferro, globální vedoucí prodeje reklamy společnosti Disney, uvedla, že funkce umožňuje inzerentům maximalizovat dopad jejich sdělení"protože rezonuje s kontextem, který diváci zažívají".

Polovina spotřebitelů, kteří se přihlásí k Disney+, se rozhodne pro levnější verzi služby, která zahrnuje reklamu. Investice do podobného nástroje je proto pro společnost logický krok.

"Náš revoluční přístup k technologiím zajišťuje, že celé naše portfolio streamingu bude v následujících letech nejlepším cílem pro značky," uvedl generální ředitel Bob Iger.

 

Ověřte si dostupnost internetu na vaší adrese

Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    16. 2. 2024

    Témata

    aplikacedigitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč

    Přečtěte si také

     

    TikTok spouští AI platformu pro inzerenty po celém světě

    TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...

    21. 11. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Polská rozhlasová stanice nahradila moderátory s umělou inteligencí

    Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.

    16. 11. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    OpenAI bude navzdory rychlému růstu ve ztrátě až do roku 2029

    Společnost OpenAI navzdory rostoucím příjmům očekává, že bude až do roku 2029 fungovat se ztrátou. Důvodem jsou...

    14. 11. 2024

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Apple příští rok zavede identifikaci firemních čísel

     

    Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...

    Zobrazit celý článek

    Služba Tap to Pay od Applu je nově dostupná i v Česku

     

    Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...

    Zobrazit celý článek

    Po Vodafonu i O2, české operátory postihl výpadek

     

    Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...

    Zobrazit celý článek