+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Většina e-shopů očekává, že čeští uživatelé kvůli vysoké inflaci omezí nakupování na internetu. 70 % e-shopů přitom již změny v nákupním chování zaznamenalo.
Z výzkumu Platební trendy roku 2022 agentury Ipsos pro Twisto vyplynulo, že 70 % internetových obchodů zaznamenalo kvůli aktuální ekonomické krizi změnu v chování svých zákazníků a v příštích měsících očekává další omezování nákupů. 22 % e-shopů se dokonce domnívá, že dojde v k výraznému omezení poptávky.
V současné době nakupuje na internetu minimálně jednou týdně čtvrtina Čechů. Jejich chování ale mohou ovlivnit obavy ze zdražování.
Podle průzkumu se 96 % lidí bojí růstu nákladů na bydlení, 92 % se obává vyšších cen potravin a 87 % očekává zdražení dopravy a ubytování. Podobná obavy, i když v menší míře, panují i ohledně zdravotní péče a vzdělávání.
Podobně se nákupní chování měnilo i v době pandemie koronaviru. V té době se výrazně rozšířily platby kartou a momentálně jde o nejvyužívanější způsob placení. Tento typ placení ale pomalu dosáhl svého maximálního potenciálu a největší růst se očekává u odložených plateb po vyzkoušení zboží.
„Výsledky průzkumu naznačují, že platbu po vyzkoušení a další moderní platební produkty čeká ještě velká budoucnost. Potěšilo nás také to, že si zákazníci ve spojitosti s platbou po vyzkoušení vybavili nejčastěji právě Twisto Pay, podobně je na tom i Nákup na třetiny, který umožňuje rozložení platby do tří měsíců – bez jakýchkoli poplatků či úroků, na rozdíl od splátek. Nyní je na nás a na e-shopech, abychom zákazníkům dokázali dobře a srozumitelně vysvětlit všechny benefity, které jim tyto služby přinášejí, a ukázali, že nemají nic společného s mikropůjčkami, za které je někteří lidé stále považují,“ uvedl Jan Hanzlík, CZ country manager v Twistu.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
4. 11. 2022
Pelhřimovská nemocnice nasadila ve svém radiodiagnostickém oddělení umělou inteligenci. Pomůže s vyhodnocováním...
26. 11. 2024
Společnost Personifi AI představila chytrý obojek, který má lidem umožnit mluvit se svými domácími miláčky. Zařízení...
19. 11. 2024
Společnost OpenAI navzdory rostoucím příjmům očekává, že bude až do roku 2029 fungovat se ztrátou. Důvodem jsou...
14. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...