+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Sociální síti nestačí, že naprosto změnila svět reklamy, teď chce napadnout i popularitu zaběhnutých internetových televizí. Největší expanze Facebooku do oblasti televize bude zahrnovat sportovní, přírodovědné a další programy.
Facebook začal nabízet videa už minulý rok a od té doby chce jejich kvalitu stále zvyšovat. Tím pádem nebude jako jediný zdroj používat své uživatele. Produkt by se měl jmenovat Watch podle již existující služby. Jako první se jí dočkají v Americe, pak se snad rozšíří i do Evropy.
Na své si tu přijdu pasivní fanoušci sportu i milovníci přírody. Jsme velmi zvědaví, jestli se největší sociální síti podaří porazit tvrdou konkurenci s tradicí, jako je například YouTube, Twitter nebo Netflix.
8. 9. 2017
Digitální a satelitní MAGENTA TV od T-Mobilu vylepšuje svou Videotéku. Rozšíří obsahovou nabídku, jejíž součástí...
4. 11. 2024
NFL se mimo USA snaží prorazit tzv. mini Super Bowls. Jaké evropské zápasy nás čekají a kde je sledovat?
10. 10. 2024
Letní měsíce tradičně přináší nižší sledovanost. Letošní prázdniny jsou ale netypické a diváci sledují televizi...
23. 8. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...