+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Sociální síti nestačí, že naprosto změnila svět reklamy, teď chce napadnout i popularitu zaběhnutých internetových televizí. Největší expanze Facebooku do oblasti televize bude zahrnovat sportovní, přírodovědné a další programy.
Facebook začal nabízet videa už minulý rok a od té doby chce jejich kvalitu stále zvyšovat. Tím pádem nebude jako jediný zdroj používat své uživatele. Produkt by se měl jmenovat Watch podle již existující služby. Jako první se jí dočkají v Americe, pak se snad rozšíří i do Evropy.
Na své si tu přijdu pasivní fanoušci sportu i milovníci přírody. Jsme velmi zvědaví, jestli se největší sociální síti podaří porazit tvrdou konkurenci s tradicí, jako je například YouTube, Twitter nebo Netflix.
8. 9. 2017
Netflix zavádí na televizích širší nabídku jazyků titulků a dabingu. Chce tím podpořit sledovanost svých pořadů po...
16. 4. 2025
T-Mobile přidal do své nabídky Netflix, který si můžete pořídit k Magenta TV a mobilním tarifům. Platforma je v ceně...
31. 3. 2025
O2 chystá změny ve svém portfoliu. 10. března spustí kromě Oneplay také vylepšené tarify NEO a kombinované balíčky...
6. 3. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...