+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Algoritmus viditelnosti obsahů na Facebooku bude hledět na čas strávený čtením příspěvku. Články, které uživatelé jen otevřou a zavřou se budou na zdích ostatních lidí zobrazovat méně.
Příspěvky, které se zobrazují uživatelům na zdi, nezávisí jen na lajkování nebo sdílení. Facebook chce uživatelům ukazovat jen ty příspěvky, které opravdu čtou.
Sociální síť v posledních několika měsících testovala, kolik času uživatelé stráví čtením příspěvků nebo sledováním fotografií. Facebook chce uzpůsobit zobrazený obsah tomu, co uživatele opravdu zajímá. Bude tedy měřit čas, který uživatel po kliknutí na odkaz stráví nad obsahem.
Třeba články, které mají pouze lákavý titulek a po rozkliknutí nevidíte žádný obsah se tak do přehledu zpráv nedostanou. Pokud systém zaznamená, že většina lidí na článek klikne a hned odejde, sníží se tím šance, že se článek objeví na přehledu jiného uživatele.
Viditelnost bude omezena také u příspěvků od jednoho zdroje, které jsou zveřejňovány brzy po sobě.
Testování také ukázalo, že i když lidé stráví delší chvíli čtením článků, nemusí je lajkovat nebo komentovat. Jedná se hlavně o vážná témata a nepříjemné události.
27. 4. 2016
Švýcarský kostel nainstaloval AI Deus in machina – avatara Ježíše poháněného umělou inteligencí. Přes obrazovku...
25. 11. 2024
TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...
21. 11. 2024
Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.
16. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...