+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook chce konkurovat nové populární síti Clubhouse. Podle serveru The New York Times už společnost pracuje na vlastní audio sociální síti.
Clubhouse v posledních týdnech získala na oblibě. Díky tomu, že přístup do aplikace můžete dostat pouze přes pozvánku od jiného uživatele, ji lidé začali vnímat jako něco exkluzivního.
Od ostatních sítí, které si zakládají hlavně na vizuální stránce, se liší také tím, že funguje výhradně na bázi mluveného slova.
V podstatě se jedná o platformu, která kombinuje populární podcasty, internetové rádio a klasickou sociální síť.
Ostatní sociální sítě si brzy všimly, že jim roste konkurence a začínají reagovat. Jako první začal Twitter, který od prosince testuje virtuální audio místnosti Spaces.
Nyní podobnou funkci oznámil i Facebook. Ten na tvorbě podobného projektu ještě pracuje, ale už nyní je jasné, že novinka bude založená právě na mluveném slově.
Podle serveru The New York Times přišel požadavek na novou funkci přímo z vedení společnosti. Možná přímo od Marka Zuckerberga, který na Clubhousu působí a aktivně přednáší.
Vypadá to tedy, že po Snapchatu a TikToku americký gigant okopíruje další úspěšný nápad konkurenčních firem.
15. 2. 2021
Bývalý student z britského Bristolu vytvořil AI platformu, která má studentům usnadnit hledání spolubydlících. Web...
7. 5. 2025
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
3. 5. 2025
Spotify oznámilo investici 1 milion eur na podporu produkce audioknih ve francouzštině a nizozemštině. Chce tak...
28. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnost Google nasadila do aplikace Zprávy AI model schopný rozpoznat nebezpečné zprávy. Novinka dokáže uživatele...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...