+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook chce konkurovat nové populární síti Clubhouse. Podle serveru The New York Times už společnost pracuje na vlastní audio sociální síti.
Clubhouse v posledních týdnech získala na oblibě. Díky tomu, že přístup do aplikace můžete dostat pouze přes pozvánku od jiného uživatele, ji lidé začali vnímat jako něco exkluzivního.
Od ostatních sítí, které si zakládají hlavně na vizuální stránce, se liší také tím, že funguje výhradně na bázi mluveného slova.
V podstatě se jedná o platformu, která kombinuje populární podcasty, internetové rádio a klasickou sociální síť.
Ostatní sociální sítě si brzy všimly, že jim roste konkurence a začínají reagovat. Jako první začal Twitter, který od prosince testuje virtuální audio místnosti Spaces.
Nyní podobnou funkci oznámil i Facebook. Ten na tvorbě podobného projektu ještě pracuje, ale už nyní je jasné, že novinka bude založená právě na mluveném slově.
Podle serveru The New York Times přišel požadavek na novou funkci přímo z vedení společnosti. Možná přímo od Marka Zuckerberga, který na Clubhousu působí a aktivně přednáší.
Vypadá to tedy, že po Snapchatu a TikToku americký gigant okopíruje další úspěšný nápad konkurenčních firem.
15. 2. 2021
Švýcarský kostel nainstaloval AI Deus in machina – avatara Ježíše poháněného umělou inteligencí. Přes obrazovku...
25. 11. 2024
TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...
21. 11. 2024
Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.
16. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...