+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook jedná s hudebními vydavateli. Chystá se proniknout na hudební scénu a konkurovat Spotify, Apple Music i YouTube.
Podle serveru Music Ally chce sociální síť Facebook vstoupit do hudebního byznysu. V první fázi by se mělo jednat o videoklipy, v budoucnu přibude i audio streaming.
Server informuje o tom, že Facebook bude nabízet vydavatelům podíl na zisku z reklamy přehrávané u hudebních videoklipů. Podobným způsobem pracuje i nejznámější YouTube.
Sociální síť má v plánu spustit také vlastní verzi systému ContentID. Ten slouží k identifikaci videí nahraných uživateli, upozorňuje majitele práv, kteří si pak mohou vybrat, jestli chtějí klip smazat nebo inkasovat podíl z reklamy.
Pokud se Facebooku podaří přesvědčit vydavatele, dalším krokem by měla být vlastní streamingová služba. Podle serveru Ally dá sociální síť přednost vlastní výstavbě před koupí nějaké již existující firmy.
Můžeme očekávat, že brzy dojde ke střetu také mezi Facebookem a Googlem, který kvůli sociální síti ztrácí svou dominantní pozici v oblasti videí.
3. 8. 2015
aplikacemobilní internetpevný internetTurbo Internet
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...
28. 3. 2024
Společnost OpenAI uzavřela partnerství s deníky Le Monde a Prisa Media. Jejich zpravodajský obsah nabídnou...
26. 3. 2024
Společnost X vedená Elonem Muskem zavádí "články". Možnost psát delší formátované texty dostanou pouze předplatitelé...
25. 3. 2024
Americký pár zažaloval Google. Při dovolené v Jihoafrické republice je Google Mapy zavedly do nebezpečné čtvrti a...
Krizový informační a svolávací systém pomáhá v nemocnicích, dopravních podnicích, energetických společnostech a na...
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...