Úvod > Články > Facebook: Více přátel, méně reklamy

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Sociální gigant se stal velmi žádaným “bilboardem” reklam. Prodejci jsou ochotni zaplatit cokoliv, jen aby lidi viděli jejich produkt nebo službu co nejčastěji. S tím by se ale prý mělo něco dělat.

Facebook: Více přátel, méně reklamy

Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg zpozoroval, že feedu sociální sítě začaly dominovat uměle vytvořené příspěvky v podobě reklam nejrůznějších podniků a médií. Kvůli tomu ustoupila sociální interakce do pozadí.

Nevíme, kolik je na tom pravda, nicméně Zuckerberg si údajně nechal vypracovat studii, která prokázala (nečekaně), že být v kontaktu s lidimi, které známe, je ztěžejní pro duševní klid.

Zakladatel se nechal slyšet, že chce, aby byl náš čas strávený na sociálních sítích kvalitnější. My tomu teda moc nevěříme, ale jsme zvědaví, jak se to na podobě Facebooku odrazí.

13. 1. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Apple příští rok zavede identifikaci firemních čísel

 

Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...

Zobrazit celý článek

Služba Tap to Pay od Applu je nově dostupná i v Česku

 

Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...

Zobrazit celý článek

Po Vodafonu i O2, české operátory postihl výpadek

 

Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...

Zobrazit celý článek