+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Americký Fitbit je známý především díky svým sportovním náramkům. Během koronavirové krize se ale chce zaměřit také na výrobu plicních ventilátorů.
V posledních týdnech se výrazně zvýšila poptávka po plicních ventilátorech a specializované firmy nestíhají vyřizovat objednávky. S výrobou proto pomáhají i firmy, které působí v jiných oborech. V USA je produkují firmy jako Ford a General Motors a nyní se k nim přidá i Fitbit.
"Nedostatek ventilátorů je velký problém a my jsme si uvědomili, že už máme s tímto dodavatelským řetězcem zkušenosti," uvedl CEO James Park pro CNBC.
Park také oznámil, že hodlá vyrábět špičkové nouzové ventilátory, které budou zároveň cenově dostupné. Přesnou částku ale neuvedl.
Cena zařízení se v průměru pohybuje v jednotkách tisících dolarů a ty nejlepší přístroje pořídíte až za 50 tisíc dolarů (1,25 milionu korun).
Nyní Fitbit čeká na udělení výjimky od úřadu Food and Drug Administration (FDA). Jako necertifikovaná a nezdravotnická firma by totiž jinak plicní ventilátory nemohl vyrábět.
21. 5. 2020
Vodafone doručil 20 tisíc zásilek ve vratných obalech. NEKOnečné BOXy mají neutrální uhlíkovou stopu už po šestém...
11. 4. 2025
dTest varuje před službami, které se prezentují jednorázovým poplatkem, ale následně strhávají měsíční platby. Jak...
3. 4. 2025
Německá softwarová společnost SAP překonala Novo Nordisk a stala se nejhodnotnější firmou Evropy. Pomohl jí růst...
29. 3. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...