+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Již brzy můžeme očekávat novinky na trhu s wearable technologiemi. Společnost Fossil Group získala firmu Misfit Wearables a pokusí se předběhnout takové značky, jako jsou Nike či Fitbit.
Americká společnost Fossil Group koupila za 260 milionů dolarů společnost Misfit Wearables, která je zaměřená na výrobu elegantních a cenově velmi dostupných sportovních trackerů, monitorů spánku či úsporných žárovek. Nejpopulárnější a zároveň nejznámější jsou produkty řady Shine a Flash. Jedná se o výrobky monitorující aktivitu a spánek uživatele, sledují pohyb a úroveň jeho aktivity a poskytují metrické informace, jakými jsou počítání kroků, přehled spálených kalorií, uraženou vzdálenost či počet hodin lehkého nebo naopak hlubokého spánku prostřednictvím aplikací iOS a Android.
Tímto spojením získává firma Misfit otevřené dveře na trh mezi největší hráče nabízející Wearables jakými jsou Nike nebo Fitbit. Díky partnerství s Fossil Group, společností, která prodává 50 milionů hodinek ročně, Misfit získá příležitost oslovit svojí technologií mnohem širší publikum, než tomu bylo doposud. Společnost Fossil Group počítá se zařazením technologie Misfitu do svých tradičních hodinek během příštího roku.
Jak vyplývá z prohlášení společnosti, Fossil Group doufá, že nákupem Misfitu zaujme unikátní pozici na trhu s wearable technologiemi. Proto se již nyní můžeme těšit s čím nás společnost Fossil překvapí a zda se jí opravdu podaří přijít s novým spojením tradičních hodinek a moderní technologie.
19. 11. 2015
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
21. 12. 2024
Character.AI řeší další žalobu, podle které jejich chatbot nabádal děti, aby zabily své rodiče. Podle společnosti...
19. 12. 2024
Policie v britském Manchesteru testuje kamery s umělou inteligencí, které dokáží automaticky odhalit řidiče, kteří...
18. 12. 2024
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
Vodafone si v rámci Black Friday připravil exkluzivní nabídku na neomezené tarify. Od 29. listopadu do 1. prosince...
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...