+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Google tento týden představil AMP for Email, který by měl přeměnit e-maily ze statických textů do více dynamického a interaktivního formátu. Věci, kvůli kterým jste doteď museli opustit e-mailového klienta, tak budete moci udělat v rámci zprávy.
AMP for Email změní obyčejné zprávy v prostor, se kterým budete moci interagovat. Umožní například potvrzovat účast na akci, vyplnit dotazník, podívat se na zboží, které odesílatel nabízí nebo odpovědět na komentář. A nebudete při tom muset opustit svého webového e-mailového klienta.
Framework bude podporovat Gmail, ale i další velké služby, jako Yahoo Mail, Outlook a Mail.ru.
Pokud jste někdy tvořili AMP stránky, pak pro vás nebude příprava takového obsahu ničím složitým. Pro marketéry se tak otevírá spousta nových možností, jak svou nabídku prezentovat.
Některé společnosti už tohoto nového formátu využily a plánují rozesílat svým odběratelům dynamické newslettery. Pokud dostáváte novinky od Booking.com, Doodle nebo Pinterestu, můžete se v následujících týdnech těšit na interaktivní zprávu.
Odesílatelé budou moci zahrnout AMP komponenty přímo v e-mailu. Bude se jednat o interaktivní prvky jako je carousel nebo harmonika.
Zároveň ale bude nyní možné aktualizovat zprávy na základě obsahu poskytovaného externími službami. V e-mailu se tak vždy objeví nejnovější verze vašeho článku, aktuální počasí nebo ceny na burze.
Zdroj: Google
30. 3. 2019
Policie v britském Manchesteru testuje kamery s umělou inteligencí, které dokáží automaticky odhalit řidiče, kteří...
18. 12. 2024
Společnost OpenAI hledá nové zdroje příjmů. V současné době projednává plány na zavedení reklamy do svých produktů...
17. 12. 2024
Spotify vylepšuje zážitek z audioknih prostřednictvím tří novinek – videoklipů, stránek autorů a možnosti přidávat...
13. 12. 2024
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
Vodafone si v rámci Black Friday připravil exkluzivní nabídku na neomezené tarify. Od 29. listopadu do 1. prosince...
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...