Úvod > Články > Google představil interaktivní e-mailovou schránku

Google představil interaktivní e-mailovou schránku

Google tento týden představil AMP for Email, který by měl přeměnit e-maily ze statických textů do více dynamického a interaktivního formátu. Věci, kvůli kterým jste doteď museli opustit e-mailového klienta, tak budete moci udělat v rámci zprávy.

Google představil interaktivní e-mailovou schránku

Užitečné funkce přímo v e-mailu

AMP for Email změní obyčejné zprávy v prostor, se kterým budete moci interagovat. Umožní například potvrzovat účast na akci, vyplnit dotazník, podívat se na zboží, které odesílatel nabízí nebo odpovědět na komentář. A nebudete při tom muset opustit svého webového e-mailového klienta.

Framework bude podporovat Gmail, ale i další velké služby, jako Yahoo Mail, Outlook a Mail.ru. 

Vytvoření obsahu je snadné

Pokud jste někdy tvořili AMP stránky, pak pro vás nebude příprava takového obsahu ničím složitým. Pro marketéry se tak otevírá spousta nových možností, jak svou nabídku prezentovat.

Některé společnosti už tohoto nového formátu využily a plánují rozesílat svým odběratelům dynamické newslettery. Pokud dostáváte novinky od Booking.com, Doodle nebo Pinterestu, můžete se v následujících týdnech těšit na interaktivní zprávu.

AMP komponenty přímo v e-mailu

Odesílatelé budou moci zahrnout AMP komponenty přímo v e-mailu. Bude se jednat o interaktivní prvky jako je carousel nebo harmonika.

Zároveň ale bude nyní možné aktualizovat zprávy na základě obsahu poskytovaného externími službami. V e-mailu se tak vždy objeví nejnovější verze vašeho článku, aktuální počasí nebo ceny na burze.

Zdroj: Google

 

30. 3. 2019

Témata

multimediaostatní

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 299 Kč
Cena za měsíc: 299 Kč

Přečtěte si také

 

Britský Manchester testuje AI kamery, které odhalí řidiče na telefonech a bez pásů

Policie v britském Manchesteru testuje kamery s umělou inteligencí, které dokáží automaticky odhalit řidiče, kteří...

18. 12. 2024

Zobrazit celý článek

 

OpenAI zvažuje spuštění reklamy ve svých službách

Společnost OpenAI hledá nové zdroje příjmů. V současné době projednává plány na zavedení reklamy do svých produktů...

17. 12. 2024

Zobrazit celý článek

 

Spotify testuje videa při přehrávání audioknih

Spotify vylepšuje zážitek z audioknih prostřednictvím tří novinek – videoklipů, stránek autorů a možnosti přidávat...

13. 12. 2024

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Vánoce 2024: 3 tipy na užitečné vánoční aplikace

 

Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...

Zobrazit celý článek

Vodafone v rámci Black Friday zlevnil neomezený tarif na 399 Kč

 

Vodafone si v rámci Black Friday připravil exkluzivní nabídku na neomezené tarify. Od 29. listopadu do 1. prosince...

Zobrazit celý článek

Apple příští rok zavede identifikaci firemních čísel

 

Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...

Zobrazit celý článek