+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Ještě nedávno byly sociální sítě plné obličejů upravených v aplikaci FaceApp. Doslova během pár dní se z ní stal světový hit. Na to velmi chytře zareagoval Greenpeace a FaceApp použil i na fotky přírody.
Ruské Greenpeace ve spolupráci se společností Isobar vytvořilo Instagramovou kampaň, která ukazuje, jak by mohla fotografie známých míst vypadat za desítky let.
Předpovídá tak, jaký vliv by na přírodu mohly mít různé ekologické potíže. A právě využití celosvětového trendu k účelu upozornění na problémy je velmi chytré.
Kampaň už nyní zaujala masy lidí a další určitě zasáhne ještě v dalších týdnech. Všechny fotografie si můžete prohlédnout pod hasthagem #earthapp.
„Změnu klimatu je stále těžší a těžší ignorovat. Vidíme, jak se mění počasí, jak se ekosystémy stávají nestabilnější. A když uživatelé zveřejňují své staré obličeje, vyvstává otázka, co bude v tu doby kolem nás? Jak se svět mění do doby, než budeme vypadat jako na našich portrétech z FaceAppu?“ uvedla Diana Volkova z Isobaru Moskva.
13. 8. 2019
Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...
17. 4. 2025
Netflix zavádí na televizích širší nabídku jazyků titulků a dabingu. Chce tím podpořit sledovanost svých pořadů po...
16. 4. 2025
OpenAI chystá uvedení nových AI modelů, mezi nimi i GPT-4.1. Nová verze nahradí stávající multimodální model GPT-4o...
12. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...