+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Ještě nedávno byly sociální sítě plné obličejů upravených v aplikaci FaceApp. Doslova během pár dní se z ní stal světový hit. Na to velmi chytře zareagoval Greenpeace a FaceApp použil i na fotky přírody.
Ruské Greenpeace ve spolupráci se společností Isobar vytvořilo Instagramovou kampaň, která ukazuje, jak by mohla fotografie známých míst vypadat za desítky let.
Předpovídá tak, jaký vliv by na přírodu mohly mít různé ekologické potíže. A právě využití celosvětového trendu k účelu upozornění na problémy je velmi chytré.
Kampaň už nyní zaujala masy lidí a další určitě zasáhne ještě v dalších týdnech. Všechny fotografie si můžete prohlédnout pod hasthagem #earthapp.
„Změnu klimatu je stále těžší a těžší ignorovat. Vidíme, jak se mění počasí, jak se ekosystémy stávají nestabilnější. A když uživatelé zveřejňují své staré obličeje, vyvstává otázka, co bude v tu doby kolem nás? Jak se svět mění do doby, než budeme vypadat jako na našich portrétech z FaceAppu?“ uvedla Diana Volkova z Isobaru Moskva.
13. 8. 2019
Apple již tradičně vyhlásil vítěze cen App Store Awards. Jaké aplikace a hry byly v roce 2024 nejoblíbenější?
2. 1. 2025
Letos se opět podíváme na nejpřehrávanější videa na YouTube. Která z nich se v roce 2024 umístila v celosvětové TOP10?
30. 12. 2024
Letos se opět podíváme na nejlajkovanější příspěvky na TikToku. Která videa se v roce 2024 umístila v celosvětové TOP10?
28. 12. 2024
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
Vodafone si v rámci Black Friday připravil exkluzivní nabídku na neomezené tarify. Od 29. listopadu do 1. prosince...
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...