+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnost Counterpoint zveřejnila analýzu, ze které vyplývá, že hudebním službám se letos v zimě a na jaře opravdu dařilo. Počet předplatitelů totiž vzrostl na 394 milionů.
Počet posluchačů, kteří si platí předplatné na některé z hudebních služeb se blíží ke 400 milionům. V prvním čtvrtletí letošního roku se těmto platformám opravdu dařilo. A svůj podíl na tom má mimo jiné i pandemie koronaviru.
V prvním čtvrtletí trávili lidé mnohem více času doma, a kromě častějšího surfování na internetu také více poslouchali hudbu.
Nejvyšší tržby v tomto období mělo jednoznačně Spotify, které ovládalo 30 % trhu. Na druhém místě ho následovalo Apple Music s 25 %.
Další platformy už měly daleko menší podíl. Na třetím místě skončil Amazon Music s 12 % a za ním YouTube Music s 9 %.
13. 7. 2020
aplikacemobilní aplikacemultimedia
Podle Elona Muska začne platforma X brzy účtovat novým uživatelům "malý poplatek" za zveřejňování obsahu, lajkování...
23. 4. 2024
Telegram nově umožňuje uživatelům převést své osobní účty na firemní. Přidal také řadu funkcí primárně pro firmy.
22. 4. 2024
Vývojáři Instagramu pracují na nové funkci, díky které se budou uživatelům zobrazovat videa na základě toho, co si...
20. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...