+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnost Counterpoint zveřejnila analýzu, ze které vyplývá, že hudebním službám se letos v zimě a na jaře opravdu dařilo. Počet předplatitelů totiž vzrostl na 394 milionů.
Počet posluchačů, kteří si platí předplatné na některé z hudebních služeb se blíží ke 400 milionům. V prvním čtvrtletí letošního roku se těmto platformám opravdu dařilo. A svůj podíl na tom má mimo jiné i pandemie koronaviru.
V prvním čtvrtletí trávili lidé mnohem více času doma, a kromě častějšího surfování na internetu také více poslouchali hudbu.
Nejvyšší tržby v tomto období mělo jednoznačně Spotify, které ovládalo 30 % trhu. Na druhém místě ho následovalo Apple Music s 25 %.
Další platformy už měly daleko menší podíl. Na třetím místě skončil Amazon Music s 12 % a za ním YouTube Music s 9 %.
13. 7. 2020
aplikacemobilní aplikacemultimedia
Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...
17. 4. 2025
Netflix zavádí na televizích širší nabídku jazyků titulků a dabingu. Chce tím podpořit sledovanost svých pořadů po...
16. 4. 2025
OpenAI chystá uvedení nových AI modelů, mezi nimi i GPT-4.1. Nová verze nahradí stávající multimodální model GPT-4o...
12. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...