+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Dočasné příspěvky na Instagramu mají již 250 milionů aktivních uživatelů denně. U Snapchatu naopak oblíbenost krátkodobých příběhů klesá.
V polovině loňského léta spustil Instagram své InstaStories, které okopíroval od Snapchatu. V současné době mají InstaStories 250 milionů aktivních uživatelů denně, zájem o krátkodobé příspěvky na Snapchatu klesl ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o padesát procent.
Obě platformy umožňují vytvářet a zveřejňovat fotografie a krátká videa, která po dvaceti čtyřech hodinách zmizí. Facebook, který vlastní Instagram, přidává krátké příběhy do všech svých sociálních sítí. Stejnou funkci mohou uživatelé používat i na Messengeru a WhatsAppu. Samotnou sociální síť funkce také čeká.
Snapchat před měsícem oznámil své provozní výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Akcie společnosti spadly o čtvrtinu. Tržby vzrostly na necelých 150 milionů dolarů, což je ještě méně než čekali analytici.
24. 6. 2017
Švýcarský kostel nainstaloval AI Deus in machina – avatara Ježíše poháněného umělou inteligencí. Přes obrazovku...
25. 11. 2024
TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...
21. 11. 2024
Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.
16. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...