+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Již od 17. září Telefónica O2 pro své zákazníky zjednodušuje měsíční vyúčtování. Samotné vyúčtování by tak mělo být přehlednější, jednodušší, aby zákazník na první pohled zjistil za jaké služby platí a kolik volných minut vyčerpal.
Podoba nového vyúčtování bude stejná jak v tištěné, tak v elektronické podobě a navíc bude stejné pro mobilní i fixní služby. Na první straně vyúčtování zákazník najde identifikační údaje, přehled plateb a údaje pro zaplacení. Na druhé straně bude uveden podrobnější rozpis, uplatněné volné minuty a kolik celkem minut bylo provoláno.
Telefónica O2 nové vyúčtování již vyzkoušela v průběhu léta v testovacím provozu pro vybranou skupinu zákazníků, test dopadl velmi dobře, proto nyní začne nové vyúčtování rozesílat všem svým zákazníkům.
18. 9. 2012
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...