+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Již od 17. září Telefónica O2 pro své zákazníky zjednodušuje měsíční vyúčtování. Samotné vyúčtování by tak mělo být přehlednější, jednodušší, aby zákazník na první pohled zjistil za jaké služby platí a kolik volných minut vyčerpal.
Podoba nového vyúčtování bude stejná jak v tištěné, tak v elektronické podobě a navíc bude stejné pro mobilní i fixní služby. Na první straně vyúčtování zákazník najde identifikační údaje, přehled plateb a údaje pro zaplacení. Na druhé straně bude uveden podrobnější rozpis, uplatněné volné minuty a kolik celkem minut bylo provoláno.
Telefónica O2 nové vyúčtování již vyzkoušela v průběhu léta v testovacím provozu pro vybranou skupinu zákazníků, test dopadl velmi dobře, proto nyní začne nové vyúčtování rozesílat všem svým zákazníkům.
18. 9. 2012
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...