+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
K volání? Podle statistik už to není pravda!
Podle nejnovějších statistik, jejichž výsledky v nedávné době uveřejnil britský operátor O2, už volání není tou nejhlavnější činností, kvůli které si pořizujeme mobil.
A která činnost s chytrým mobilním telefonem je nejčastnější? Nakoukneme za vás do statistiky.
Nejvíce času stráví uživatelé na internetu, na druhé příčce je používání sociálních sítí, na třetím místě vede poslech hudby. Na čtvrtém místě si krátíme čas hraním her a telefonování je až na páté příčce.
10. 7. 2012
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...