Úvod > Články > Kdo má nejlepší vánoční kampaň

Kdo má nejlepší vánoční kampaň

Kdo má nejlepší vánoční kampaň

Naše největší trojice operátorů odstartovala již v listopadu svoji předvánoční kampaň. Někdo vsadil na humor, někdo na známé tváře a někdo na zasněžené hory. Která je ta nejlepší?

Například Vodafone ve vánoční reklamě chce upoutat nabídkou Férových tarifů. Prezentuje se dvojicí reklamních spotů, které režíroval David Ondříček. Zahrál si v ní Pavel Liška, který se pro svou roli neváhal i přes velkou zimu svléci a koupat se v kádi spolu s vánočními kapry. Vtipným způsobem dává v reklamě najevo, jak je opravdu důležité počítat s každou vteřinou.

V televizi už odstartovala i reklamní kampaň společnosti T-Mobile s upoutávkou na volání zadara. V klipech si zahrál Vojta Kotek a Lukáš Pavlásek. Jakub Kohák ji nejen režíroval, ale v klipu si zahrál i roli trenéra obou sportovců. Při svém natáčení se neomezovali a natočili několik vtipných klipů, které na sebe nezávazně navazují.

Třetím velikán O2 z hlavní trojky umístnil svůj spot do prostředí krásných bílých zasněžených hor. Natáčení probíhalo ve Špindlerově Mlýně. Reklamu zaměřili na Extra výhody, které mohou čerpat všichni jejich zákazníci. Jako jediní tak nezaměřili reklamu na nabídku nějaké konkrétní služby, ale spíše na myšlence obdarovat své zákazníky možností ušetřit třeba při nákupu vánočních dárků nebo při zimních radovánkách na horách. Lyžuje? Pak vás pravděpodobně oslovila a na možnosti výhod se podíváte.

Podle anket a statistik, které se po jejich uveřejnění objevily na internetu, je nejlepší právě ta od T-Mobilu. Hlasovalo pro ni kolem 70% lidí. Na You Tube se těší velmi zajímavé návštěvnosti. Již nyní každý klip shlédlo přes půl milionu lidí. Na druhém místě je s velkým odstupem následuje reklamní spot od Vodafone na účtování po vteřinách. Na posledním místě se umístnila reklama O2.

Skutečným cílem reklamy je ale zvýšit povědomí o firmě, nabídnout službu a zvýšit zisk. Takže posuzovat v tuto chvíli jejich dopad je skutečně ještě moc brzy. Rozhodně se ale nejvíce mluví o spotech, které reprezentují právě T-Mobile.

21. 11. 2012

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Apple příští rok zavede identifikaci firemních čísel

 

Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...

Zobrazit celý článek

Služba Tap to Pay od Applu je nově dostupná i v Česku

 

Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...

Zobrazit celý článek

Po Vodafonu i O2, české operátory postihl výpadek

 

Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...

Zobrazit celý článek