+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
T-Mobile poskytl výsledky vánoční kampaně se známou trojicí Kotek, Pavlásek a Kohák, o které jsme psali ve článku Zadar Volanič v akci.
Na rozdíl od ostatních operátorů, jejichž vánoční kampaň nebyla zdaleka tak úspěšná, může T-Mobile slavit z dobře odvedené práce.
Počet zákazníků tarifu S námi se zdvojnásobil, prodej chytrých telefonů vrostl o 105 % a internet na cesty od T-Mobile zaznamenal nárůst skvělých 102 %.
Vtipnou kampaň shlédlo na YouTube přes 10 milionů diváků. Kampaň má na triku agentura Saatchi & Saatchi a právě v těchto dnech se rozhoduje o podobě nové kampaně, která má odstartovat v únoru.
11. 1. 2013
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...