+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Krizový informační a svolávací systém pomáhá v nemocnicích, dopravních podnicích, energetických společnostech a na dalších místech. V provozu je už 10 let.
Operátor O2 pomáhá se svým Krizovým informačním a svolávacím systémem již 10 let. Nástroj, zkráceně nazvaný KISS, najdete ve státní správě, nemocnicích, soukromých firmách i dalších subjektech.
„O2 KISS dokáže pomoci v případě ohrožení střelcem nebo násilníkem, svolává krizové štáby, pomáhá při vyhlašování a řízení traumaplánů, při nehodách nebo jiných mimořádných situacích. Právě v takových chvílích je rychlost a spolehlivost komunikace rozhodující a každá sekunda se počítá. Díky předem stanovených a scénářů oslovuje a v jeden moment informuje desítky i stovky lidí najednou a pomáhá tak řídit a zvládat mimořádné situace centralizovaně,“ uvedl obchodní ředitel Tomáš Linhart.
Systém je vystavěný přímo na páteřní síti O2, takže je doba odezvy minimální. Zaručuje tak rychlou, bezpečnou a dostupnou komunikaci.
Za uplynulých 10 let pomohl KISS zákazníkům více než 90 000krát, rozeslal přes 6 250 000 SMS a provedl 575 000 volání.
„V tuto chvíli máme desítky klientů, kterým tento systém pomáhá řešit náročné a mnohdy i velmi vypjaté situace. Jen v loňském roce jsme zaznamenali spuštění scénářů celkem v 18 000 případech. O2 KISS je ucelený systém, který si každý zákazník může přizpůsobit svým potřebám. Jeho součástí je nejen platforma pro okamžité rozesílání informací, ale připojena do něj mohou být i externí zařízení jako nejrůznější čidla nebo senzory,“ dodal Linhart.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
30. 1. 2024
TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...
21. 11. 2024
Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.
16. 11. 2024
Společnost OpenAI navzdory rostoucím příjmům očekává, že bude až do roku 2029 fungovat se ztrátou. Důvodem jsou...
14. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...