Úvod > Články > Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného, které by podpořily příjmy z reklamy. Tento krok by měl zamezit dalšímu úbytku předplatitelů.

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Americká streamovací platforma se reklamám dlouho vyhýbala. Nyní, po více než deseti letech, jí ale klesl počet předplatitelů a zavedení levnějšího tarifu, ve kterém si se uživatelům při přehrávání zobrazovala reklama, by mohlo úbytek zastavit.

„Kdo se zajímá o Netflix, tak ví, že já jsem se vždy stavěl proti složitým reklamním vazbám a že jsem velkým zastáncem toho, aby předplatné bylo co nejjednoduššíA i když to stále preferuji, jsem ještě větším zastáncem toho, aby měli spotřebitelé na výběr,” uvedl spoluředitel společnosti Reed Hastings.

Hastings ovšem uved, že pokud levnější předplatné skutečně zavede, dočkáme se ho nejdříve za jeden až dva roky.

Kromě úbytku předplatitelů se Netflix potýká i s poklesem čistého zisku. V prvním čtvrtletí klesl o 6,4 % na 1,6 miliardy dolarů (36 miliard korun).

Za takovými výsledky stojí především sílící konkurence jako HBO Max nebo Disney+. Horší výsledky jsou ale také následkem odchodu z ruského trhu, vysoké inflace a sdílení přístupových údajů mezi více uživatelů.

Levnější předplatné by nejen udrželo část zákazníků, kterým záleží na ceně, ale zároveň by zajistilo nemalé zisky z reklamy.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    21. 4. 2022

    Témata

    aplikacedigitální televize

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč

    Přečtěte si také

     

    Tarif s reklamou od Netflixu využívá už přes 70 milionů uživatelů

    Obliba tarifu s reklamami od Netflixu stále roste. Za posledních několik měsíců se počet uživatelů téměř...

    23. 11. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    TikTok spouští AI platformu pro inzerenty po celém světě

    TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...

    21. 11. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Polská rozhlasová stanice nahradila moderátory s umělou inteligencí

    Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.

    16. 11. 2024

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Apple příští rok zavede identifikaci firemních čísel

     

    Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...

    Zobrazit celý článek

    Služba Tap to Pay od Applu je nově dostupná i v Česku

     

    Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...

    Zobrazit celý článek

    Po Vodafonu i O2, české operátory postihl výpadek

     

    Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...

    Zobrazit celý článek