+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Protože mnoho lidí tarif Zero nevyužívá tak jak si operátor představoval a počet uživatelů dál neroste, rozhodlo se O2 pro jeho zrušení a převedení klientů na tarify předplacené. Které to budou?
Tarif Zero byl v nabídce O2 již od roku 2009 a fungoval podobně jako předplacené karty. Zákazník začínal na nule a na konci měsíce mu byly vyúčtovány služby, které reálně využil. Oproti předplacené kartě tedy nemusel řešit její nabití předem.
Bohužel však tuto službu klienti nevyužívali tak jak by si O2 představovalo a proto se rozhodlo tarif ke konci roku zrušit. V průběhu ledna budou mít klienti možnost přejít na jiný tarif, popřípadě své číslo do konce února 2016 zrušit bez standardní výpovědní lhůty.
Operátor bude „Zero zákazníky“ převádět na tři různé tarify podle toho, které služby doposud nejvíce využívali. Dva z nich (Basic a FREE) jsou určeny těm, kteří více volají a využívají internetová data. Třetí Machine potom těm, kteří svou SIM kartu používají pro další zařízení - otevírání vrat, ovládání topení atp.
Na tyto změny budou klienti upozorněni nejprve měsíc a potom ještě týden předem. Současně mají nárok vybrat si jakýkoliv jiný tarif ze stávající nabídky O2 dle vlastního uvážení.
17. 11. 2015
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...
18. 10. 2024
Čtvrtina lidí ve věkové skupině 18 až 34 let nezvedá telefon a volání jim přijde divné. Pro starší generaci je...
4. 10. 2024
Společnost CETIN představila prototyp nové mobilní základnové stanice (BTS) v dodávce. Tato rychlá a efektivní...
14. 8. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...