+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook se soustřeďuje na obměnu kabátu. Po možnosti přehodit Messenger do tmavého režimu se chystá redesign do bílé barvy. U Messengeru to bylo ale podobně - nejdřív bílá, pak černá.
Nový design Facebooku následuje Messenger. Modrá barva v záhlaví je fuč, díky čemuž vypadají ikony mnohem výrazněji. V navigační liště navíc přibyla tlačítka, díky kterým jedním klikem přepnete na svůj profil nebo stránku pro sledování videí.
Hlavní aplikace se značně zjednodušila a začala více připomínat nový Messenger, který před nedávnem získal i Dark Mode. Dá se tedy očekávat, že i Facebook budete moct obléknout do černé.
Vývojářům se totiž mnohem lépe podaří převést celou sociální síť do tmavého režimu, když to nejdřív udělají do toho bílého. I vývojáři Googlu nejdříve při aktualizacích aplikací přidávají bílé rozhraní a teprve potom černé.
Jenomže ti, co na plánované změny v kódu narazili, zatím žádné náznaky převodu na černou, nepotvrdili. Ani o bílém redesignu se ale obyčejný smrtelník nedozví. Neexistuje totiž možnost, jak nový design stránky vyzkoušet, Facebook redesign zapíná na straně serveru. Jestli prosákne mezi některé uživatele, bude to spíš nehoda.
Zdroj: svetandroida.cz
9. 3. 2019
Meta spustila první reklamy v aplikaci Threads. Testování probíhá s vybranými značkami v USA a Japonsku.
31. 1. 2025
Facebook, X, YouTube a další platformy budou více bojovat proti nenávistným projevům na internetu. Zavázaly se tak v...
30. 1. 2025
Předplatné bez reklam od Mety v EU dlouhodobě vzbuzuje diskuze. Kvůli obavám z možného porušování zákonů ještě...
29. 1. 2025
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
Společnost OpenAI hledá nové zdroje příjmů. V současné době projednává plány na zavedení reklamy do svých produktů...
O2 prodloužilo partnerství se společností Bestsport o dalších pět let. O2 arena i O2 universum tak nadále ponesou...