+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Český telekomunikační úřad přijal ve třetím čtvrtletí 63 stížností na základní poštovní služby České pošty. Nejvíce jich bylo na dodávání doporučených zásilek.
ČTÚ tak přijal o 19 stížností více než v předchozím období, což znamená nárůst o 43,2 %, a o 14 více než ve třetím čtvrtletí roku 2018. Oproti loňsku tak zaznamenal nárůst 28,6 %.
25 stížností se týkalo doporučených zásilek. Ve velké míře ale přicházeli také stížnosti na zahraniční poštovní služby. 14 stížností se týkalo nedoručení nebo doručení neoprávněné osobě.
Uživatelé poštovních služeb si také v 10 případech stěžovali na službu dodání poštovních zásilek do 2 kg. Ze všech stížností nedošlo k porušení zákona v 17 případech.
Za toto období přijal ČTÚ také 135 dotazů na poštovní služby. Lidi nejvíce zajímaly podmínky dodávání doporučených a poštovních zásilek, povinnost učinit pokus o doručení každý pracovní den a vyřizování reklamací.
Zároveň ČTÚ pokračuje v kontrolách na základě stížností z 1. pololetí. V současné době registruje celkem 100 stížností, ve kterých si lidé nejčastěji stěžovali na otevírací dobu pošt, vyřizování reklamací, podezření na porušení poštovního tajemství a nedoručování zásilek.
22. 11. 2019
Vodafone doručil 20 tisíc zásilek ve vratných obalech. NEKOnečné BOXy mají neutrální uhlíkovou stopu už po šestém...
11. 4. 2025
dTest varuje před službami, které se prezentují jednorázovým poplatkem, ale následně strhávají měsíční platby. Jak...
3. 4. 2025
Německá softwarová společnost SAP překonala Novo Nordisk a stala se nejhodnotnější firmou Evropy. Pomohl jí růst...
29. 3. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...