+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Český telekomunikační úřad přijal ve třetím čtvrtletí 63 stížností na základní poštovní služby České pošty. Nejvíce jich bylo na dodávání doporučených zásilek.
ČTÚ tak přijal o 19 stížností více než v předchozím období, což znamená nárůst o 43,2 %, a o 14 více než ve třetím čtvrtletí roku 2018. Oproti loňsku tak zaznamenal nárůst 28,6 %.
25 stížností se týkalo doporučených zásilek. Ve velké míře ale přicházeli také stížnosti na zahraniční poštovní služby. 14 stížností se týkalo nedoručení nebo doručení neoprávněné osobě.
Uživatelé poštovních služeb si také v 10 případech stěžovali na službu dodání poštovních zásilek do 2 kg. Ze všech stížností nedošlo k porušení zákona v 17 případech.
Za toto období přijal ČTÚ také 135 dotazů na poštovní služby. Lidi nejvíce zajímaly podmínky dodávání doporučených a poštovních zásilek, povinnost učinit pokus o doručení každý pracovní den a vyřizování reklamací.
Zároveň ČTÚ pokračuje v kontrolách na základě stížností z 1. pololetí. V současné době registruje celkem 100 stížností, ve kterých si lidé nejčastěji stěžovali na otevírací dobu pošt, vyřizování reklamací, podezření na porušení poštovního tajemství a nedoručování zásilek.
22. 11. 2019
Návštěvníkovi chrámu v Indii při přispívání do boxu s dary omylem spadl telefon. Chrám mu ho odmítl vrátit, protože...
7. 1. 2025
Indická firma vyvinula humanoidního AI robota, který pomáhá při interaktivním učení a zvládne odpovědět na náročné...
6. 1. 2025
Jaká témata vás v roce 2024 nejvíc zajímala? A které články u vás vzbudily největší ohlasy? Podívejte se na seznam...
4. 1. 2025
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
Vodafone si v rámci Black Friday připravil exkluzivní nabídku na neomezené tarify. Od 29. listopadu do 1. prosince...
The Washington Post spustil dalšího AI chatbota. Jmenuje se Ask The Post AI a odpoví na dotazy uživatelů na základě...