+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Nedávno spuštěný tarif s reklamami má na Netflixu úspěch. Půl roku od spuštění má téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.
Nedávno spuštěné předplatné s reklamami od Netflixu využívá téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.
Společnost spustila tarif loni na 12 trzích jako alternativu k dražším tarifům bez reklam. Ty začínají na 10 dolarech (220 korun) měsíčně, ale předplatné s reklamami stojí jen 7 dolarů (155 korun).
Novinka byla spuštěna ve snaze přilákat více zákazníků, navýšit příjmů a bojovat proti stále sílící konkurenci. A to se Netflixu pravděpodobně daří.
Jeremi Gorman, prezident reklamní divize společnosti, totiž uvedl, že celosvětový počet aktivních uživatelů dosáhl 5 milionů měsíčně. Do měsíčních aktivních uživatelů se započítávají všechny profily dospělých, které se používají na účtech s reklamou. Na dětských profilech se reklamy nezobrazují.
Na konci března přitom Netflix hlásil 232,5 milionu platících předplatitelů na celém světě.
A protože nový tarif využívá velké množství uživatelů, zástupci společnosti mají dobrý argument, aby nalákali nové inzerenty. Kromě toho jim plánují nabízet exkluzivní typy reklam, které lze realizovat pouze na streamovací platformě.
Jedním z příkladů je třicetiminutová reklama, která bude rozdělena do několika dní. Příběh bude pokračovat pokaždé, když divák bude sledovat pořady na Netflixu.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
27. 5. 2023
Obliba tarifu s reklamami od Netflixu stále roste. Za posledních několik měsíců se počet uživatelů téměř...
23. 11. 2024
TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...
21. 11. 2024
Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.
16. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...