+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
The Washington Post spustil dalšího AI chatbota. Jmenuje se Ask The Post AI a odpoví na dotazy uživatelů na základě dostupného obsahu článků.
Deník The Washington Post představil nového AI chatbota nazvaného Ask The Post AI, jehož cílem je odpovídat na dotazy uživatelů na základě obsahu novin.
Nový chatbot navazuje na chatbota Climate Answers, kterého deník spustil na začátku tohoto roku. Na rozdíl od Climate Answers zaměřeného na klimatickou žurnalistiku, Ask the Post vybírá své odpovědi ze všeho, co bylo zveřejněno od roku 2016.
Umělá inteligence používá algoritmické řazení, aby odpovědi přiřadila k otázkám a zajistila jejich relevantnost. Stejně jako Climate Answers, i nový chatbot prosazuje přísná ochranná pravidla pro způsob odpovídání.
Pokud nenajde žádné články, které definuje jako hodné citace, na otázku vůbec neodpoví. Tímto způsobem se vyhne možnému poskytnutí nesprávných odpovědí.
„Toto je další kapitola v budování návyků pro naši novou generaci uživatelů,“ vysvětlil na blogu Washington Post technologický ředitel Vineet Khosla.
„Změněná zkušenost s vyhledáváním v celém odvětví vyžaduje, abychom vyšli vstříc okamžiku a vyšli vstříc publiku tak, jak, kdy a kde chce být obslouženo aktualizovaným uživatelským prostředím,“ dodal Khosla.
Ask The Post AI přichází v době, kdy deník The Washington Post zaznamenal zvýšený zájem čtenářů o své zpravodajství. Zvýšená angažovanost v kombinaci s novými nástroji AI by mohla přilákat i řadu nových čtenářů.
The Washington Post testuje i několik dalších AI nástrojů, včetně zvukových nahrávek zpravodajských článků generovaných AI a shrnutí článků psaných AI.
Podobné snahy se ale objevují i jinde. Například společnosti Meta a Reuters uzavřely partnerství, jehož cílem je dodávat Meta AI relevantní informace z článků agentury Reuters.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
29. 11. 2024
Švýcarský kostel nainstaloval AI Deus in machina – avatara Ježíše poháněného umělou inteligencí. Přes obrazovku...
25. 11. 2024
TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...
21. 11. 2024
Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.
16. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...