+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Uživatelé stále častěji využívají placené hudební platformy. Podle reportu firmy Counterpoint Research mělo loni předplatné o 32 % lidí více než v roce 2018.
Hudební streamovací služby zažívají v posledních letech obrovský boom. Společnost Counterpoint Research v roce 2019 zaznamenala dokonce 32 % meziroční nárůst počtu předplatitelů. Dohromady tyto platformy využívá 358 milionů lidí.
Služby jako Spotify nebo Apple Music si uživatelé oblíbili zejména kvůli originálnímu obsahu. Neustále roste zájem o podcasty, do kterých nyní platformy investují nejvíce.
Celkový počet aktivních uživatelů streamovacích služeb vzrostl o 23 %. Do tohoto čísla jsou započítáni předplatitelé i lidé, kteří využívají bezplatné tarify.
Podle reportu se lidé nejčastěji pro předplatné rozhodnou poté, co si některou ze služeb vyzkouší zdarma.
Největší podíl na počtu předplatných má jednoznačně Spotify s 35 %. Následuje ho Apple Music s 19 % a Amazon Music s 15 %.
Pokud se ovšem podíváme na rozdělení příjmů z předplatného, Spotify dostane 31 % ze všech příjmů. Dalších 24 % pak připadne Apple Music.
21. 4. 2020
Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...
17. 4. 2025
Netflix zavádí na televizích širší nabídku jazyků titulků a dabingu. Chce tím podpořit sledovanost svých pořadů po...
16. 4. 2025
OpenAI chystá uvedení nových AI modelů, mezi nimi i GPT-4.1. Nová verze nahradí stávající multimodální model GPT-4o...
12. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...