+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Světoví giganti jako Nestlé a Unilever začali experimentovat s umělou inteligencí. Hledají způsoby, jak generativní nástroje využívat při tvorbě reklam.
Generativní umělá inteligence, která může být použita k vytváření obsahu, ať už textu nebo obrázků, se v posledních měsících stala obrovským hitem.
Podle informací agentury Reuters už některé světové firmy jako Nestlé nebo Unilever dokonce začaly experimentovat s umělou inteligencí, aby snížily náklady a zvýšily produktivitu.
Pokud by se nástroje osvědčily, firmám se naskytnou levnější, rychlejší a prakticky neomezené způsoby propagace produktů.
Technologie může být použita k vytváření zdánlivě originálních textů, obrázků, a dokonce i počítačového kódu.
"Úspory mohou být desetinásobné nebo dvacetinásobné. Místo toho, abychom kvůli natáčení reklamy letěli s filmovým štábem do Afriky, jsme ji vytvořili virtuálně," uvedl generální ředitel Mark Read z reklamní agentury WPP.
Agentura spolupracuje například se společností Nestlé, která v současné době hledá způsoby, jak nástroje jako ChatGPT 4.0 a Dall-E 2 použít při propagaci svých výrobků.
"Nástroj reaguje na brief kampaní skvělými nápady a inspirací, které plně odpovídají značce a strategii. Tyto nápady pak dále rozvíjí kreativní tým, aby se nakonec staly obsahem například pro naše webové stránky,"prohlásila Aude Gandon, globální marketingová ředitelka firmy.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
4. 9. 2023
Obliba tarifu s reklamami od Netflixu stále roste. Za posledních několik měsíců se počet uživatelů téměř...
23. 11. 2024
TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...
21. 11. 2024
Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.
16. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...