+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook se rozhodl přidat do aplikace Messenger reklamy, které se budou uživatelům chodit jako obyčejné přijaté zprávy.
Facebook Messenger je nainstalován na více než miliardě zařízeních. Společnost se toho rozhodla využít a začne do komunikační aplikace přidávat reklamu. Nová funkce se právě testuje. Facebook vybídl inzerenty, že nyní mohou tvořit speciální News Feed reklamy.
Pokud uživatel na reklamu klikne, otevře se mu chatovací okénko v Messengeru a inzerent ho bude moci kdykoliv přes zprávy kontaktovat a nabízet mu produkt. “Používání nové funkce News Feed k otevření komunikace v Messengeru nám umožnilo posunout se mnohem dál. Můžeme tak uživatele vyzvat k rozhovoru, což v konečném důsledku vede ke konverzaci,“ sdělilo marketingové oddělení firmy Absolut.
Inzerenti budou uživatele kontaktovat pomocí chatovacích botů. Správci stránek si připraví otázky, na které by se zákazníci mohli ptát a odpovědi, které budou tazatelům chodit. Pokud se zákazník poptává na zboží, může mu v budoucnu o stejném produktu přijít reklamní sdělení. Zprávy bude možné blokovat a mazat.
19. 11. 2016
Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...
17. 4. 2025
OpenAI chystá uvedení nových AI modelů, mezi nimi i GPT-4.1. Nová verze nahradí stávající multimodální model GPT-4o...
12. 4. 2025
Britský regulátor ASA zasáhl proti mobilním aplikacím, které obsahují reklamy zobrazující ženy nevhodným a...
5. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...