+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook se rozhodl přidat do aplikace Messenger reklamy, které se budou uživatelům chodit jako obyčejné přijaté zprávy.
Facebook Messenger je nainstalován na více než miliardě zařízeních. Společnost se toho rozhodla využít a začne do komunikační aplikace přidávat reklamu. Nová funkce se právě testuje. Facebook vybídl inzerenty, že nyní mohou tvořit speciální News Feed reklamy.
Pokud uživatel na reklamu klikne, otevře se mu chatovací okénko v Messengeru a inzerent ho bude moci kdykoliv přes zprávy kontaktovat a nabízet mu produkt. “Používání nové funkce News Feed k otevření komunikace v Messengeru nám umožnilo posunout se mnohem dál. Můžeme tak uživatele vyzvat k rozhovoru, což v konečném důsledku vede ke konverzaci,“ sdělilo marketingové oddělení firmy Absolut.
Inzerenti budou uživatele kontaktovat pomocí chatovacích botů. Správci stránek si připraví otázky, na které by se zákazníci mohli ptát a odpovědi, které budou tazatelům chodit. Pokud se zákazník poptává na zboží, může mu v budoucnu o stejném produktu přijít reklamní sdělení. Zprávy bude možné blokovat a mazat.
19. 11. 2016
Švýcarský kostel nainstaloval AI Deus in machina – avatara Ježíše poháněného umělou inteligencí. Přes obrazovku...
25. 11. 2024
TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...
21. 11. 2024
Polská rozhlasová stanice vyvolala kontroverzi poté, co propustila své moderátory a nahradila je umělou inteligencí.
16. 11. 2024
Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...
Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...
Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...