Úvod > Články > Vodafone nabízí pomoc zákazníkům zasaženým pandemií koronaviru

Vodafone nabízí pomoc zákazníkům zasaženým pandemií koronaviru

Stejně jako T-Mobile, i Vodafone nabídne pomoc zákazníkům, na které dopadla koronavirová pandemie. Jakou nabídku si pro ně připravil?

Vodafone nabízí pomoc zákazníkům zasaženým pandemií koronaviru

Vodafone už při první vlně pandemie nabízel některým skupinám svých zákazníků speciální benefity. Nyní přišel s obdobnou nabídkou.

V rámci platformy Česko.Digital poskytne 500 rodinám ve finanční tísni bezplatný pevný internet s neomezeným limitem včetně Wi-Fi modemu. Dětem z těchto rodin tak zajistí možnost účastnit se on-line výuky.

„Současná situace může negativně prohlubovat rozdíly mezi jednotlivými žáky, protože s ohledem na finanční situaci řady rodin je i spousta dětí, které k on-line výuce a vůbec formám distančního vzdělávání nemají přístup. My se dlouhobě snažíme o to, aby výhod digitalizované společnosti mohli využívat všichni. Školní vzdělávání je klíčovou výbavou do života, proto chceme dětem v rodinách, které nemají takové možnosti, pomoci držet krok i v této složité době a poskytneme 500 z nich připojení na následujícího půl roku zdarma,“ uvedl Petr Dvořák, generální ředitel společnosti Vodafone Czech Republic.

Seniorům, kteří využívají Tarif 60+, pak operátor nabídne neomezené volání do všech českých sítí. A to až do konce ledna 2021.

V neposlední řadě Vodafone oznámil, že zákazníkům nebude účtovat data, která spotřebuje aplikace eRouška

„Rozhodnutí, zda používat aplikaci eRouška, je na každém znás. My pro její používání nechceme klást žádné další bariéry, a proto nebudeme účtovat data, která aplikace spotřebovává,“ dodal Dvořák.

Foto: vodafone.cz

3. 11. 2020

Témata

pevný internettelekomunikaceVodafonevolání na mobilvolání na pevnou

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 260 Kč
Cena za měsíc: 399 Kč

Přečtěte si také

 

Vodafone zavádí nové nástroje pro snadnější řešení technických problémů

Vodafone představil nové nástroje pro řešení technických problémů. Díky Vodafone Remote Assistant můžete sdílet...

1. 4. 2025

Zobrazit celý článek

 

V Číně roste obliba DeepSeek, uživatelé se na něj obrací s osobními problémy

AI chatbot DeepSeek se v Číně stává oblíbeným nástrojem pro psychickou podporu. Mladí lidé mu dokonce důvěřují více...

18. 3. 2025

Zobrazit celý článek

 

Vodafone spustil kurz pro seniory zaměřený na digitální bezpečnost

Vodafone zveřejnil nový online kurz, který má naučit seniory, jak se chránit před podvodníky. Absolvovat ho můžou z...

10. 3. 2025

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Apple Intelligence je dostupná v dalších 8 jazycích

 

Apple rozšiřuje sadu chytrých funkcí Apple Intelligence na nové trhy. Od dubna bude dostupná také v dalších 8 jazycích.

Zobrazit celý článek

Voyo a O2 TV končí, nahradí je platforma Oneplay

 

Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...

Zobrazit celý článek

OpenAI vytvořila AI model pro kreativním psaní

 

OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...

Zobrazit celý článek