+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.
Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.
Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.
V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.
Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.
Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.
13. 10. 2020
Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...
17. 4. 2025
OpenAI chystá uvedení nových AI modelů, mezi nimi i GPT-4.1. Nová verze nahradí stávající multimodální model GPT-4o...
12. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
7. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...