Úvod > Články > Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.

Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.

Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.

V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.

Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.

Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.

 

13. 10. 2020

Témata

aplikaceO2telekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 250 Kč
Cena za měsíc: 299 Kč

Přečtěte si také

 

The Washington Post představil AI chatbota, který odpoví na každou zpravodajskou otázku

The Washington Post spustil dalšího AI chatbota. Jmenuje se Ask The Post AI a odpoví na dotazy uživatelů na základě...

29. 11. 2024

Zobrazit celý článek

 

Švýcarský kostel testuje AI Ježíše Krista

Švýcarský kostel nainstaloval AI Deus in machina – avatara Ježíše poháněného umělou inteligencí. Přes obrazovku...

25. 11. 2024

Zobrazit celý článek

 

TikTok spouští AI platformu pro inzerenty po celém světě

TikTok spouští novou AI platformu pro inzerenty, díky které mohou snadno generovat a upravovat svůj obsah pro...

21. 11. 2024

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Apple příští rok zavede identifikaci firemních čísel

 

Apple zavádí identifikaci firemního volajícího. Chce tak zvyšit soukromí uživatelů a pomoci při blokaci nevyžádaných...

Zobrazit celý článek

Služba Tap to Pay od Applu je nově dostupná i v Česku

 

Společnost Apple rozšířila svou službu Tap to Pay pro iPhony do dalších 5 zemí v Evropě. Nově ji mohou využívat i...

Zobrazit celý článek

Po Vodafonu i O2, české operátory postihl výpadek

 

Zákazníci Vodafonu ve středu ráno zaznamenali výpadek sítě. Den na to se s výpadkem potýkalo i O2. Nefungoval...

Zobrazit celý článek